بی سوادی انصار امام احمدالحسن کذاب
بی سوادی انصار امام احمدالحسن کذاب

بی سوادی انصار امام احمدالحسن کذاب

روایت خروج دجال بصره

عبد اللَّه بن عبد العزیز میگوید: على بن ابى طالب علیه السّلام بمن فرمود و در کوفه هم فرمود: ایها الناس بعد از من آرام باشید و از یک عده قلیلى از آل محمّد صلى اللَّه علیه و آله بر حذر باشید زیرا که یک عده قلیلى از آل محمّد صلى اللَّه علیه و آله خروج میکنند ولى بعلت مخالفت با امر من و پشت پا زدن بعهد من بمقصود خود نخواهد رسید و روایتى را نقل کرده که بعضى از اولاد حسین براى کمک امیّه ظهور میکنند و بلاء، مردم را فرا خواهد گرفت و خدا بهترین خلق را مبتلا خواهد کرد تا اینکه خوبان از بدان ممتاز شوند، مردم از یک دیگر بیزارى میجویند، این بلاء طولانى خواهد شد تا اینکه خدا بوسیله مردى از آل محمّد صلى اللَّه علیه و آله براى آنها فرجى مرحمت کند.
کسى که از فرزندان من خروج کند و عمل و رفتارش غیر از عمل و رفتار من باشد من از او بیزارخواهم بود و هر کسى از فرزندان من قبل از ظهور مهدى (ع) خروج نماید کشته خواهد شد از دو دجّال از فرزندان فاطمه (ع) بر حذر باشید، زیرا که از اولاد فاطمه (ع) دو دجّال بوجود مى‏آید. و دجّالى هم ازبصره خروج میکند که از من نیست و او مقدمه کلیه دجّالها است‏ 

الملاحم و الفتن، یا فتنه و آشوبهاى آخر الزمان    متن صفحه   112   

در این روایت که انصار احمد به ان مملتزم هستند خروج دجالی از بصره را تذکر داده چرا احمد ان دجال نیست 

پیام گردکانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد