بی سوادی انصار امام احمدالحسن کذاب
بی سوادی انصار امام احمدالحسن کذاب

بی سوادی انصار امام احمدالحسن کذاب

ایا احمدبصری همان الیمانی موعود معصومین هست

یکی از ادعاهای احمدالحسن خود را یمانی موعود معرفی کردند وبرای اینکه احمدالحسن اهل یمن نیست واهل بصره می باشد دستگیر دروغ وتدلیس شده وانصاری احمد که جهل وبی سوادی انها موجب بدبختی انها شده ورا امام خود را که تدلیس ودروغ می باشد ادامه داده اند  
احادیثی که احمد وانصارش متمسک به انها می شوند 
ادله خود احمدالحسن در کتاب متشابهات خود و انصار او در فایل ادله دعوت انها :
یمانی آل محمد امام احمد الحسن (ع) فرمود : !در ابتدا لازم است بدانیم که مکه در تهامه است و تهامه در یمن . پس محمد و آل محمد (ص) همگی یمانی هستند . یعنی محمد (ص) یمانی است و علی (ع) یمانی است و امام مهدی (ع) یمانی و دوازده مهدی (ع) یمانی و مهدی اول (ع) نیز یمانی است .  
کتاب متشابهات در ادله 17 فایل دعوت رسمی انصار 
  همه عالم ببین احمدالحسن چه جور دروغ در کتاب خود اورده 

اما اصل روایت در بحار 

  همانا ایمان در مکّه ظهور کرد و مکّه در تهامه و تهامه در سرزمین یمن است و به همین سبب کعبه را "کعبهء یمانیه" می گویند .  

بحار الأنوار ج22 ص137

این گفتار را علامه مجلسی از ابن اثیر صاحب کتاب النهایة فی غریب الأثرکه سنی میباشد نقل کرده 

النهایة فی غریب الأثر - مؤلف : أبو السعادات المبارک بن محمد الجزری مشهور به ابن الاثیر 

جلد5ص722 الناشر : المکتبة العلمیة - بیروت ، 1399هـ - 1979م

کعبة یمانی در روایات خود اهل سنت در یمن بوده وپیامبر برای نابودی ان سپاه فرستاد میتوانید مراجعه کنید به همین کتاب که گذشت ابن اثیر در همین چاپ به جلد2ص141 گفته:

قیل ذُو الخَلَصة : الکعْبة الیمانِیَّة التی کانت بالیَمین فأنْفذَ إلیها رسول اللّه صلى اللّه علیه وسلم جَرِیرَ بن عبد اللّه فخرّبها،

کعبه یمانیه در یمن بود و پیامبر یکی را با نام جریر ین عبدالله رهسپار کرد تا ان را واژگون کند 

دیدیم که یک روایت اهل سنت احمد چه جوری با تدلیس قصد دارد انصاربی سوادش ومردم را گول بزند ایا این وصی پیامبر اکرم و فرزند فاطمه زهرا هست!  

حدیث دوم

قال رسول الله صلى الله علیه وآله: ان خیر الرجال أهل الیمن والایمان یمان وانا یمانی

رسول الله (ص) فرمود : همانا بهترین مردان اهل یمن هستند و ایمان یمانی و من نیز یمانی هستم .  
الاصول الستة عشر ص81 . بحار الانوار ج57 ص232  

حدیث سوم 

عن علی بن أسباط عنهم علیهم السلام قال: فیما وعظ الله عز وجل به عیسى علیه السلام: ... یا عیسى دینه الحنیفیة وقبلته یمانیة

على بن اسباط از ائمه معصومین (علیهم السلام) روایت کرده که در پندهائى که خداى عزوجل به عیسى (ع) داد این بود که فرمود: ... ای عیسی ، دین او (حضرت محمد ص) حنیفی و قبله اش یمانی است . 

 الکافی ج8 ص139 
 اینها از اساسی ترین روایاتی هست که احمدالحسن وانصارش برای اینکه اثبات کنند احمدالحسن یمانی موعود هست. 
امان  از جهل وبی سوادی این بندخداها اینها فرق بین یمانی والیمانی نمی داند الیمانی اسم فردی هستش که محل خروج ان یمن شهر صنعاء هستش نه اینکه چون یمنی هستش  وهرکه یمنی باشد ان موعود ائمه هستاما روایاتی که الیمانی رامعرفی کردند  
از امام باقر علیه السلام:

قال  علیه السلام: خروج السفیانی والیمانی والخراسانی فی سنۀ واحدة ، فی شهر واحد ،فی یومواحد

خروج سفیانی و یمانی و خراسانی در یک سال در یک ماه و در یک روز رخ خواهد داد

الغیبۀ-الشیخ أبوجعفر الطوسی-ص 264 - مؤسسۀ المعارف الإسلامیۀ - قم المقدسۀ

از امام صادق:

عن أبی عبد الله علیه السلام قال : خروج الثلاثۀ : الخراسانی والسفیانی والیمانی فی سنۀ واحدة فی 
شهر واحد فی یوم واحد ، ولیس فیها رایۀ بأهدى من رایۀ الیمانی یهدی إلى الحق از امام صادق علیه السلام روایت است که فرمود:خروج این سه تن:خراسانی و سفیانی و یمانی در یک سال، در یک ماه، در یک روز خواهد بود و در آن روز هیچ پرچمی بأندازه پرچم جناب یمانی هدایت گر به حق نیست

الغیبۀ-الشیخ أبوجعفر الطوسی-ص 446 - مؤسسۀ المعارف الإسلامیۀ - قم المقدسۀ

امام باقر علیه السلام در باب ذکر علائم حتمیۀ ظهور امام زمان علیه السلام اینگونه می فرمایند:

إن من علامات خروجه : خروج السفیانی من الشام ، وخروج الیمانی من الیمن وصحیۀ من السماءفی شهر رمضان ، ومناد ینادی من السماء باسمه و اسم أبیه .
همانا از علامات خورج مهدی:خروج سفیانی از شام و خروج یمانی از یمن و فریاد آسمانی در ماه رمضان و ندای آسمانی که اسم مهدی و نام پدر وی را ندا درخواهد داد

کمال الدین وتمام النعمۀ-الشیخ الصدوق-ص 328 - مؤسسۀ النشر الإسلامی التابعۀ لجماعۀ المدرسین بقم المشرفۀ

احمد اگر دجال نیستی حداقل به انصار خود بگوالان سفیانی کجاست که خروج کرده وتو15 سال بعد از اتمام دانشگاه ادعای یمانیت کردی! 

وقتی از امام علیه السلام پیرامون خروج سفیانی سوال شد در جواب فرمودند:
أنى یخرج ذلک ، ولم یخرج کاسر عینه بصنعاء
سفیانی کی ظهور خواهد کرد درحالی که شکننده چشم وی از صنعاء(پایتخت یمن) ظهور نکردهاست

بحار الأنوار-علامه مجلسی-ج 52 -ص 245 - مؤسسۀ الوفاء - بیروت - لبنان

احمدالحسن ایا تو ازصنعاءخروج وادعای یمانیت کردی یا از عراق شهر بصره وای بر امام کذاب ! 

روایتی که در آن از امام صادق در مورد علامات ظهور پرسیده شد پس چنین فرمود:
خروج رایۀ من المشرق ورایۀ من المغرب وفتنۀ تظل أهل الزوراء و خروج رجل من ولد عمى زیدبالیمن وانتهاب ستارة البیت
خروج پرچمی از شرق( ظهور خراسانی) و پرچمی از مغرب(پرچم مغربی) و فتنه ای که اهل زوراء رافرا میگیرد و خروج مردی از نسب عمویم زید در یمن وغارت پرده از خانه
فلاح السائل-السید بن طاووس-ص 170 -برنامه مکتبۀ اهل البیت
النجم الثاقب-میرزا حسینعلی نوری طبرسی-ناشر: مهر - قم المقدسۀ
خود مرحوم سید بن طاووس این روایت را تصحیح کرده و بر صحت آن تأکید می کند
فلاح السائل-السید بن طاووس-ص 170 -برنامه مکتبۀ اهل البیت

الیمانی فرزندحضرت زیدهستند ایا احمدگاطع تو فرزند حضرت زیدبن امیرالمومنین هستی حداقل طبق ادعای خودت خودرا  فرزند امام زمان عج معرفی کردی ونصب حضرت ولیعصر هم به امام حسین ع وامیرالمومنین میرسدتو چه ربطی به حضرتزیدداری؟
اما هنگامی انصاربی سواد احمدالحسن با دیدن روایات معرفی الیمانی باز دست به تدلیس و دروغ زدند وادعا کردند که هنوز
احمد خروج نکرده اما بی خبر ازانکه بچه شیعه همه محقق وعالم هستند ومثل انها بی سواد نیستند
 

خروج احمد وانصارش در محرم 

 این جریان، آموزش نظامی را برای اعضای خود لازم دانسته، عناصر خود را در باغ‌های «العماره» و مناطق «الفاس» و «التیره» با انواع سلاح های اهدایی اربابانشان آشنا می‌کردند. یکی از آموزش های آن‌ها آموزش سر بریدن افراد بوده است.

اولین اقدام نظامی آن‌ها بعد از ایزوله برخی از عناصر منشعب مثل حیدر المنشداوی، هماهنگی با جماعت جند السماء به رهبری گرعاوی در تاسوعای سال 1428 ق، در منطقه الزرگه کوفه بود. در آن عملیات، حدود دویست نفر از جماعت یمانی کشته شدند. جالب این جاست که رهبر یکی از این دو جریان خود را قائم آل محمد می‌دانسته و دومی خود را فرزند و وصیّ امام زمان معرفی می‌کرده است.
آنان طی یک فعالیت نظامی بر ضد دولت شیعی عراق و حوزه های علمیه به صورت مشترک در یک عملیات وارد شدند و سرکوب گردیدند. این امر، حاکی از این است که هر دو جریان از پشت پرده توسط رهبری واحدی اداره می‌شدند و ادّعاهای عقیدتی آن‌ها غیر واقعی بوده است. بعد از حادثه فوق، جریان یمانی به صورت سرّی فعالیتش را ادامه داد.
با سرکوب قیام گرعاوی در منطقه الزرگه نجف، یمانی تصمیم گرفت در عاشورای سال 1429ق قیام کند؛ اما یک ماه پیش از وقت مقرّر با دستگیری چهل نفر از پیروانش در نجف، توانایی‌اش کاهش یافت و نتوانست در نجف و کربلا و طی مراسم عاشورا اقدامی انجام دهد. این گروه تصمیم داشت روز تاسوعا قیام کند و زایران حرم امام حسین علیه السلام وحضرت عباس علیه السلام را قتل عام کرده، دو حرم مقدس را به اشغال درآورد. سپس با رهبری شخصی دارای سابقه بعثی به نام «سید حسن الحمامی» به سوی نجف حرکت کند و مراجع دینی را ترور نمایند.سپس با شخصی به نام «ابن بثینه» به عنوان امام مهدی بیعت کنند و فعالیت آن‌ها به سوی بصره و ناصریه کشیده شود.
این گروه در ساعت 30/9 صبح تاسوعا فعالیت خود را با حمله به هیأت های عزاداری در بصره آغاز کردند و توانستند وارد مقر شرکت نفت جنوب شوند. همچنین در ناصریه فعالیت خود را با حمله به تیپ واکنش سریع آغاز کردند. در پی آن، سرتیپ ابولقاء الجابری فرمانده این تیپ و سرهنگ ابومحمد الرمیض مسؤول اطلاعات تیپ کشته شدند. پلیس نجف اشرف 45 نفر از عناصر مسلح گروه الیمانی تحت عنوان«انصار المهدی» از جمله 15 نفر از رهبران و فرماندهان این گروه را دستگیر کرد که حسن الحمامی رهبر مذهبی این گروه در بین دستگیرشدگان بود.
حسن الحمامی بعد از دستگیری اعتراف کرد که اعضای گروهش قصد داشتند در روز عاشورا مراجع دینی و هیأت های حسینی را مورد هدف قرار دهند. وی در کنفرانس خبری در اعترافاتش گفت: «این گروه دارای طرفدارانی است و هدف آن، حمله به مراجع و دیگر علمای دینی و از هم پاشیدن اوضاع امنیتی عراق است». الحمامی در ادامه اعترافاتش گفت: «تعدادی از عناصر این گروه، مسؤولیت هایی همچون مسؤول امور مالی، تبلیغاتی و نظامی را برعهده داشتند». وی افزود: «هزینه های ما از کشورهای خارجی به ویژه امارات تأمین می‌شود و شعار ما ستاره داوود است».
چند روز بعد از حادثه یمانی، پایگاه خبری «ملف پرس» از خبرگزاری های معتبر در عراق در خبری فاش کرد که احمد الحسن یمانی بعد از  حادثه بصره و ناصریه، به کشور امارات متحده عربی گریخته و در دبی اقامت گزیده است  
 www.//farsi.almahdyoon.org  

دیدم احمدگاطع خروج وحمله نظامی هم کردند اما امان از این همه روی احمدالحسن وانصارش

نظرات 3 + ارسال نظر
انصار امام مهدی مکن الله فی الارض سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 12:44

ان شالله خداوند شما را هدایت کند و نور ایمان رو بر قلب های شما بنشیند تا از این گمراهی نجات پیدا کنید. امام احمد الحسن حق است و فرستاده و وصی امام مهدی می باشد. با چشم بسته به دنبال علما گمراه نروید چون حدیثی از پیامبر ذکر شده علمای آخر الزمان شرور ترین علما هستند و جلو مهدی زهرا می ایستند و می گویند ای فرزند فاطمه برگرد ما تو را نمی خواهیم.

حسین چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 13:05

السلام علیک یا احمد الحسن
السلام علیک یا مجمع البحرین

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 11:17

سلام داداش وبلاگ شما چرا قالب نداره. سخته خوندن مطالبش.
آخر من نفهمیدم حدیث:
قال رسول الله صلى الله علیه وآله: ان خیر الرجال أهل الیمن والایمان یمان وانا یمانی

ایراد دارد یا صحیح است. با توجه به اتفاقات یمن می خواستم جایی منتشرش کنم با مطلبشما گیج شدم. و دست نگهداشتم

سلام
قالب وبلاگ درسته هستش اشکالی من ندیدم
باید احادیث معصومین را همه کنارهم باید گذاشت یمانی اسم مکانی هستش نه اسم شخص در روایت الیمانی امده که اسم شخصی هستش که در مقاله توضیح دادم الحمدالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد