-
حصرامامان به دوازده نفر نه بیشتر
جمعه 1 آبان 1394 13:25
دراین روایت تعداد امامان را با کلمه حصر (الا ) نشان داده شده وتمام ادعاهای احمدکذاب وانصارش برملا میکند روایت وصیت وعلم احمدانچان برملامیکند که این کذاب چارهای جز پذیرفتن کذب خود ندارد این کذاب ادعامیکند منظور از سلاح در روایات که یک امام معصوم باید داشته باشد بیرق وشمشیر و زره ... پیامبر(ص) نیست چون خود کذابش...
-
دروغ گوی وتحریف وتقطیع های بزرگ احمد بصری دجال
سهشنبه 2 دی 1393 11:37
بررسی برخی ادله روایی احمد بصری ،یمانی دروغین این مقاله با هدف بررسی برخی از ادله روایی یکی از مدعیان نیابت، با عنوان احمد بن اسماعیل بصری می باشد.این فرد خود را فرزند با واسطه امام مهدی (علی السلام) ،رسول وزمینه ساز ظهور معرفی نموده، و ادعا دارد پس از ایشان به حکومت وخلافت خواهد رسید . او تلاش نموده است تا با بهره...
-
مقاله استادشهبازیان برای رد اثبات امامت توسط استخاره وخواب ورویا احمدبصری
سهشنبه 2 دی 1393 10:01
نقد و بررسی بهره گیری از استخاره،معجزه و خواب ... یکی از مدعیان معاصر ،به نام احمد بن اسماعیل بصری،ادعاهایی مانند : یمانی ونوه امام مهدی (علیه السلام)بودن ،امامت جهانیان بعد از وفات حضرت مهدی (علیه السلام) وموارد دیگر را به خود نسبت داده و مریدانش با تمسک به معجزاتی که به این فرد نسبت داده شده و با تحریف برخی از روایت...
-
معرفی اجمالی احمد بصری
سهشنبه 2 دی 1393 09:21
معرفی اجمالی احمد بصری پس از بیان مختصری از زندگینامه این مدعی ، به برخی از دیدگاههای او می پردازیم. احمد بن اسماعیل، درسال 1970 م (1349 ش)، در شهر بصره عراق متولد و زندگى کرده و تحصیلاتش را تا لیسانس و اخذ مدرک مهندسی معمارى ادامه داده است. ادعا دارد که در اواخر سال 1999 م(1378 ش) و در سن 29 سالگی ، به امر امام مهدى...
-
دروغ بستن احمدبصری بر پیامبر(ص)
دوشنبه 24 آذر 1393 14:18
عن مسند احمد عن النبی صلی الله علیه و آله و سلم : یحکم الحجاز رجل اسمه علی اسم حیوان، إذا رأیته حسبته فی عینه الحول من البعید و اذا اقتربت منه لا تری فی عینیه شیئاً، یخلفه أخ له إسمه عبدالله، ویل لشیعتنا منه؛ اعادها ثلاثاً : بشرونی بموته ابشرکم بظهور الحجة، بشرونی بموته ابشرکم بظهور الحجة، بشرونی بموته ابشرکم بظهور...
-
وصیت مکتوب پیامبر (ص)در شب وفات ان حضرت
جمعه 21 آذر 1393 14:04
فإنکم لما خرجتم أخبرنی بذلک رسول الله صلى الله علیه وآله وبالذی أراد أن یکتب فیها وأن یشهد علیها العامۀ . فأخبره جبرائیل : ( أن الله عز وجل قد علم من الأمۀ الاختلاف والفرقۀ ) ، ثم دعا بصحیفۀ فأملى علی ما أراد أن یکتب فی الکتف وأشهد على ذلک ثلاثۀ رهط : سلمان وأبا ذر والمقداد ، وسمى من یکون من أئمۀ الهدى الذین أمر الله...
-
هر کس ادعاکند فرزند امام زمان است
جمعه 21 آذر 1393 13:29
-
معنی سلاح در روایات اهل بیت
جمعه 21 آذر 1393 13:08
فقال: إن رسول الله صلى الله علیه وآله لما قبض ورث علی علیه السلام علمه وسلاحه... الکافی ج1 ص 235 باب ما عند الائمة من سلاح رسول الله صلى الله علیه وآله ومتاعه ح7 ترجمه :پس گفت هنگامی که رسول خدا فوت شد امام علی علیه السلام علم وسلاح رسول خدا رو به ارث برد. 2 -أبا عبدالله علیه السلام یقول: إنما مثل السلاح فینا مثل...
-
ادعا مشاهد امام زمان
جمعه 21 آذر 1393 12:25
من توقیع صاحب العصر والزمان (عج) امام زمان (عج) در یکی از توقیعات خویش می فرمایند : و سیأتی إلى شیعتی من یدعی المشاهدة ألا فمن ادعى المشاهدة قبل خروج السفیانی و الصیحة فهو کذاب مفتر و لا حول و لا قوة إلا بالله العلی العظیم پس هر کس ادعای مشاهده کرد قبل از خروج سفیانی و صیحه آسمانی پس او کذاب مفتر است منبع : الاحتجاج...
-
روایت هر بیعتی قبل از ظهور امام زمان کفر ونفاق وحیله
پنجشنبه 13 آذر 1393 22:38
کل بیعة قبل ظهورالقائم ع بیعتة کفرو نفاق وخدیعة لعن الله المبایع لهاوالمبایع ...... امام فرمود ای مفضل : هر بیعتی که قبل از ظهور حضرت مهدی صورت بپذیرد بیعت کفر ونفاق و حیله می باشد پس خدا وند لعنت کند هرکس این بیعت را انجام بدهد وهرکس که با او بیعت شود ( در ادامه امام علیه السلام با توجه به بالای روایت می فهمیم که...
-
منظور از سلاح ووصیت در راههای شناخت حجت الهی
پنجشنبه 13 آذر 1393 22:30
روایت : اگر راست مىگویند، چه علامتى در دسته آنست؟ و چه نشانه و اثرى در لبه تیغ آنست؟ همانا شمشیر صلى الله علیه و آله نزد من است همانا پرچم و جوشن و زره و خود پیغمبر صلى الله علیه و آله نزد من است، اگر راست مىگویند، در زره پیغمبر صلى الله علیه و آله چه علامتى است؟ همانا پرچم ظفر بخش پیغمبر صلى الله علیه و آله نزد من...
-
راههای شناخت حجت الهی
پنجشنبه 13 آذر 1393 22:14
در روایات آمده است که صاحب امر توسط این سه علامت شناخته می شود: یسأل عن الحلال والحرام قال : ثم أقبل علی فقال (ع): ثلاثة من الحجة لم تجتمع فی أحد إلا کان صاحب هذا الامر : أن یکون أولى الناس بمن کان قبله ، ویکون عنده السلاح ، ویکون صاحب الوصیة الظاهرة ، التی إذا قدمت المدینة سألت عنها العامة والصبیان : إلى من أوصى فلان...
-
امام زمان درجنگ شکست نمی خوردایا احمدالحسن هم درجنگ شکست نخورد
پنجشنبه 13 آذر 1393 22:02
امام زمان(عج) به وسیله رعب توسط خداوند متعال یاری شده است و علم ایشان شکست خورده باز نمیگردد همانگونه که آمده است: یُنصر بالسیف و الرعب و انّه لا تردّ له رایة کمال الدین/ ۳۲۷ کسی که ادعا میکند پسر امام زمان(عج) و فرستادهی ایشان است باید مانند ایشان باشد و این درحالی است که دراستان بصره درمعرکهای که با پلیس این...
-
شناخت فرقه یمانیه فیس بوکی
دوشنبه 10 آذر 1393 13:03
مشاهده صفحه اول مشاهده صفحه دوم
-
معصومیت از گناه انچه که یک وصی باید داشته باشد
یکشنبه 2 آذر 1393 18:34
قال أمیر المؤمنین علیه السلام : والامام المستحق للإمامۀ له علامات فمنها أن یعلم أنه معصوم من الذنوب کلها صغیرها وکبیرها... ولا یسهو ولا ینسى ، ولا یلهو بشئ من أمر الدنیا أمیرالمومنین علیه السلام می فرماید : امام مستحق امامت دارای علاماتیست ازجمله اینکه وی نسبت به هرگناهی چه بزرگ و چه کوچک عصمت دارد و نیز سهو و نسیان...
-
روایت فرزند امام زمان ع در احتجاج انصار احمدبصری
یکشنبه 2 آذر 1393 18:19
پیشگویی سطیح کاهن (( فقال سطیح :.... فعندها یظهر ابن المهدی )) (( سطیح کاهن می گوید:در آخرالزمان فرزند مهدی ظهور خواهد کرد .)) استدلال بنابر این روایت ،ادعا دارند که با توجه به اینکه احمد فرزند حضرت مهدی (علیه السلام) می باشد،این سخن به ظهور او اشاره دارد . نقد ابتدا باید تذکر داد که این سخن از یک کاهن نقل شده و...
-
ایا احمدبصری همان الیمانی موعود معصومین هست
شنبه 1 آذر 1393 18:05
یکی از ادعاهای احمدالحسن خود را یمانی موعود معرفی کردند وبرای اینکه احمدالحسن اهل یمن نیست واهل بصره می باشد دستگیر دروغ وتدلیس شده وانصاری احمد که جهل وبی سوادی انها موجب بدبختی انها شده ورا امام خود را که تدلیس ودروغ می باشد ادامه داده اند احادیثی که احمد وانصارش متمسک به انها می شوند ادله خود احمدالحسن در کتاب...
-
تعداد ائمه بقول پیامبر(ص) ومعصومین(ع)
چهارشنبه 28 آبان 1393 10:34
وقتی از نبی اکرم صلی الله علیه و آله وسلم پیرامون آیه اولی الأمر سوال شد که خداوند در قرآن کریم می فرماید یا أَیّها الَّذینَ آمنُوا أَطیعوا اللّه وأَطیعوا الرَّسول وأُولی الأمرِ منْکُم؛ آنحضرت فرمود : قال : هم الأوصیاء بعدی ، ولا یتفرقون حتى یردوا علی الحوض ، هادین مهدیین ، لا یضرهم کید من کادهم ، ولا خذلان من خذلهم ،...
-
کسانی اعتقاد به سیزده امام وبیشتر داشته باشد مثل انصار
چهارشنبه 28 آبان 1393 10:11
قائل یمرق بقوله : إنه یتعدى إلى ثالث عشر فصاعدا گوینده ای بحسب این قولش جزو مارقین است که :امر امامت به امام سیزدهم افزایش یافته و بالا می رود الغیبۀ - الشیخ أبوجعفر الطوسی - ص 170 - مؤسسۀ المعارف الإسلامیۀ - قم المقدسۀ طبق این حدیث معصوم کسانی که قائل به امامت امام سیزدهم باشداز دین اسلام طغیان کرده اما بنازم به این...
-
روایت خروج دجال بصره
شنبه 17 آبان 1393 19:31
عبد اللَّه بن عبد العزیز میگوید: على بن ابى طالب علیه السّلام بمن فرمود و در کوفه هم فرمود: ایها الناس بعد از من آرام باشید و از یک عده قلیلى از آل محمّد صلى اللَّه علیه و آله بر حذر باشید زیرا که یک عده قلیلى از آل محمّد صلى اللَّه علیه و آله خروج میکنند ولى بعلت مخالفت با امر من و پشت پا زدن بعهد من بمقصود خود...
-
دروغ گویی احمدگاطع
شنبه 17 آبان 1393 19:24
در کتاب متشابهات ص 44 جز رابع که نویسنده ی آن خود مدعی یمانی احمد الحسن که همان امام دیجیتالی است است ، در پاسخ به سوالی از او ، برای اینکه اثبات کند قبل از امام مهدی (عج) خلیفه ای و جانشینی از جانب او می آید و زمینه ی ظهور را برای ایشان محیا می کند به نقل از کتاب بشاره الاسلام به این روایت استناد می کند ، که در روایت...
-
دروغ گوی احمدبصری در نقل حدیث
شنبه 17 آبان 1393 18:14
دروغ گوی احمدگاطع درکتاب خود : اولین یار مهدی علیه السلام از بصره! عن علی (علیه السلام):..... ألا وان أولهم من البصرة کتاب جواهرالمنیر ج1 ص65 ((امیر المومنین (علیه السلام) در خطبه ای فرمودند: اولین یاران مهدی از بصره هستتند.)) در این روایت تصریح شده است که اولین یاران مهدی (علیه السلام) از بصره می باشند.و چون احمد بن...
-
قدرت پاسخ گویی معصوم باهرگویش ولهجه
شنبه 17 آبان 1393 18:05
این روایت یکی از علامات اساسی را برای حجج اللهی می باشد ودر اخر روایت امام به این نکته اشاره کرد که اگر کسی این علامت را نداشته باشد امام وحجت نیست وآن علامت عبارت است از: ویکلم الناس بکل لسان، ثم قال لی: یا أبا محمد اعطیک علامة قبل أن تقوم فلم ألبث أن دخل علینا رجل من أهل خراسان، فکلمه الخراسانی بالعربیة فأجابه...
-
اثبات علم رجال
شنبه 17 آبان 1393 13:10
بررسی ادله فرقه گاطعیه بر بطلان علم رجال: روایت اول : أحمد بن محمد بن خالد البرقی، عن محمد بن اسماعیل، عن جعفر بن بشیر، (عن أبی الحصین ) عن أبی بصیر، عن أبی جعفر (ع) أو عن أبی عبد الله (ع) قال : لا تکذبوا الحدیث إذا أتاکم به مرجئی ولا قدری ولا حروری ینسبه إلینا فانکم لا تدرون لعله شئ من الحق فیکذب الله فوق عرشه ....
-
منظور از مهدیین در روایات احمدگاطع
شنبه 10 آبان 1393 13:26
عن أبی بصیر قال : قلت للصادق جعفر بن محمد علیهما السلام یا ابن رسول الله إنی سمعت من أبیک علیه السلام أنه قال : یکون بعد القائم اثنا عشر مهدیا. فقال : إنما قال : اثنا عشر مهدیا ، ولم یقل : إثنا عشر إماما ، ولکنهم قوم من شیعتنا یدعون الناس إلى موالاتنا ومعرفۀ حقنا . از ابوبصیر روایت است:بإمام صادق علیه السلام گفتم:ای...
-
مضطرب بودن متن حدیث وصیت
شنبه 10 آبان 1393 13:08
در ابتدای روایت مذکوره، نبی اکرم می فرماید: فأنت یا علی أول الاثنی عشر إماما سماک الله تعالى فی سمائه: علیا المرتضى ، وأمیر المؤمنین ،والصدیق الأکبر ، والفاروق الأعظم ، والمأمون ، والمهدی ، فلا تصح هذه الأسماء لاحد غیرک . ای علی تو اولین امام از آن ائمه دوازدهگانه هستی که خداوند در آسمان خود تو را بچندین نام نامگذاری...
-
تضعیف روایت وصیت احمدگاطع
شنبه 10 آبان 1393 12:03
أخبرنا جماعۀ ، عن أبی عبد الله الحسین بن علی بن سفیان البزوفری ، عن علی بن سنان الموصلی العدل ، عن علی بن الحسین ، عن أحمد بن محمد بن الخلیل ، عن جعفر بن أحمد المصری ، عن عمه الحسن بن علی، عن أبیه، عن أبی عبد الله جعفر بن محمد ، عن أبیه الباقر ، عن أبیه ذی الثفنات سید العابدین، عن أبیه الحسین الزکی الشهید ، عن أبیه...